tidsfördriv

Visste du..

att jag vill ha - du
att min senaste kyss - ganska random
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - mer än alla andra
att jag inte gillar - kaviar
att jag avskyr när folk startar - catfight
att kärlek är - upp&ner
att jag gillar att - prata me sötnos
att jag alltid kommer att - sakna du.
att jag är hemligt förälskad i - min säng
att sist jag grät var - ett tag sen
att min mobiltelefon är - död.
att när jag vaknar på morgonen - äre inte säkert att jag vaknar.
att innan jag går och lägger mig - ser ja alltid på the ex-effect.
att idag har jag - varit me bebis
att jag just nu tänker på - va som gick fel
att i kväll ska jag - se på karlsson på taket och dricka hallonsoda.
att i morgon kommer jag - klippa bort ful håret.
att jag hoppas -
att jag blir miljonär.

Har du:
Någon som förstår dig? paow

Någon som du saknar? till tusen, jaa.
Någon som du hatar? hehe säkert
Vem kramade dig senast? vet inte va han heter, hah
Vem pussade dig senast? madde<3<3<3
Vem ringde dig senast? sebbe
Vem ringde du senast? sebbe
Vem var hemma hos dig senast? paowmjaoow
Vem var du hemma hos senast? randomsnubbe
Har du några kärleksproblem? beror på hur man ser på saken.
Har du pratat med någon idag? jomenvisst
Har du gråtit idag? nope.
Har du skrattat idag? ta en fika?

Jag:

Är singel? he äe ja

Svär ofta? för mycke om man skulle fråga gud
Sjunger i duschen? de kan ja loooova
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? va är pyjamas?
Skrattar åt dina egna skämt? haha ja, mer än någon annan.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
mitt lillfinger är snett så ja.

Har du:

piercingar? näsan, läppen, naveln, tungan
Syskon? 3 söta pinglor.
Jobb? räknas barnvakt?
För många vänner? man kan inte få för många?
Rymt hemifrån? jodå
Färgat håret? ah
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? yeop.
Varit kär? jo
Gjort något olagligt? hihi ja
Somnat i skolan? nej aldrig, skulle aldrig hända.
brutit ett ben? faktiskt inte
Tappat bort mig i min hemstad? hahah ja oja
Sett en fallande stjärna och önskat? tvångstanke
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ojaa
Smugit ut utan lov? massa gånger
En hemlighet som ingen annan vet? ja, å de tänker jag inte berätta.
Sovit en hel dag? jooo
Somnat gråtande? de har väl alla?
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hhahaha... mmm
Blivit generad inför folk? yes, men de syns inte
Varit kär i någon utan att säga det till personen? njeaa
Ätit musslor? aldrig
Varit på en festival? jafan
Haft ett förhållande i under en månad? jo.
Blivit kallad player? p12
Färgat ditt hår svart? nästan

Vad:

Längtar du till mest just nu? sommaren
Ska du göra i helgen? helgen är slut
Har du för kläder på dig? alldeles för mycke ;)
Gjorde du igår? hade kuuuuuuuuuuuuul
Ska du göra i sommar? sova som en fisk
Åt du senast? chips
Har du för mobil? min eller den jag har?
Vad köpte du senast? kläder


Kommentarer
» Kjetillotte

Brilliant site. Cheers.

2011-11-22 // 11:35:54
URL: http://kjetillotte.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback