Maja

Sjukt dåligt uppdatering medans Towee uppdaterar som värsta galningen, haha.
Men på helgen är det fan jobbigt att sitta och blogga och så faktiskt.

Jag och Christian var som sagt på bio i lördags och såg Flickan från ovan.


Den var sådär.
Den var väldigt lång i början, det tog ett tag innan den riktigt kom till själva handlingen, och sen var den ändå bra förutom att det var väldigt skum när den handlade om hon när hon var i himmlen. Men när det handlade om hennes familj och mördare på jorden var den bra och spännande. Det var så spännande så jag satt typ och skrek och prata med mig själv så killen bredvid mig skrattade, hehe.

Men jag skulle ändå kunna rekommendera den. :)

Vi tog en sväng på Donken innan bion också, käka McFlurry, mummmsssssss :]

Min finaste, bästa älskling!(L)

Nu har jag faktiskt lite bråttom, ska hinna ringa Chrille och sova(a)

Puss!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback