eclipse

har varit ute å ridit lillpållen nu och de gick bara bra, är astaggad till imorrn, de kommer bli awesome! är fortfarande sjukt trött men vädret håller mig på topp. ska göra ngt att äta sen gå ut å sätta mig i solen och smörja alla grejer till imorrn.

klockan 5 blire å fara in till stan, ska först träffa lite folk å sen träffa sis, se på bio me henne - Eclipse. åså sen ska ja sova där. jag tycker egentligen inte twilight är så bra men de är ett måste å se den helt klart! ska inte sitta här å dryga nå mer, måste dra mig utåt. och btwwww, om 65 timmar far vi till östersuuund, hahah!

0000verand000ut!/t

Kommentarer
» Lauritsjuni

Nice site, regards from the netherlands!

2011-11-09 // 07:41:05
URL: http://lauritsjuni.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback