dålig uppdatering(y)

håret blev mer blondt, alltså blev de som de va tänkt! vet inte ritkigt om ja tycker de blev bättre men ja vänjer mig nog snart, haha. bion igår va kung, & mycke bättre än va ja trodde. efteråt så blev de som ja sagt, vi dansade hem åså blev de sex&thecity till typ halv två när båda somnade i soffan. imorse vaknade jag av mig själv typ halv ett å då for lisa&anton iväg å badade nästan direkt. jag stannade kvar å väntade på linda som kom å hämtade mig typ klockan två å då for vi vidare till stöcke. första klassen va hon hur fin som helst hela banan å tvekade inte nånting. svängen till sista hindret va snäv å ja red dåligt osv så där rev hon. men jag hade inte förvänta mig mer än att ta mig runt så. andra klassen gick helt okej, vi tog oss runt me 12 fel men de va bara mitt fel så aggis va duktig, är as nöjd över lillbääbis!:) ja bjuder på bilder sen när majsi har skicka dom.

nu har vi nyss kommit hem, ska käka kyckling å potatissallad å sen resten av kvällen ska ja va social me min syster å min älskade c000la. vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback