we was in town tonight

jag hann aldrig blogga innan jag for till stan, de blir alltid så jävla stressigt för mig på nå konstigt jävla sett, haha. kvällen har iaf varit awesome! vi träffade nicke å hans extremt efterblivna kompis oscar. har varit me dom typ hela kvällen, å helvete va ja har skratta. oscar har fula sig till 1000, galet söt grabb de där! vi tog halv tolv bussen hem så ja kom lite före 1, jag är alltid så jävla seg på å blogga när ja kommer hem, de tar typ 3 timmar innan ja får ihop ett inlägg, haha. lyckades nu på 2 timmar, duuuuuktigt! imorrn ska ja sooova, soooova & soooova, så den jäveln som ringer å väcker mig imorrn kan dö, godnatt!


älskardigmadde.

Kommentarer
» Anonym

våga stå för de du säger !

2010-08-14 // 02:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback