dagen i text

dagen började me att ja slängde ihop mina badkläder å följde me sagali&hennes småsyskon å badade i tallbacken, snabbdoppade mig bara sen låg ja å steekte, jagsol! sen brumma vi vidare hem till mig, ja hämta fotbollskläderna sen vidare på träning. varmt som fan, men kul vare! for in till vännäs å satt på vega me nå folk medans ja väntade på pappa som nu håller på göra middag(?) jag har bara käka en macka på hela dagen så ja är inte dåligt hungrig efter att ha träna. jag ska ta en vaaaaaaaaaaarm dusch sen dra mig mot sängen? ska ja börja vända tllbax dygnet, inte värt att ja säger de för ja kommer inte å lyckas, ciiiaao!

 

sebbe har gjort mig beroende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback