towee

chaaa, nu på morron har jag varit på norrmalm å träna. aggis va fett stressad i början, men de de gick faktiskt ganska bra på slutet. jag kom hem för inte så länge sen. nu sitter jag i soffan me majas dator och kollar på teve.
jag lär nog sitta kvar här tills maja kommer å hämtar sin dator. jag känner på mig att jag inte kommer göra så mycke mer idag, om jag inte far till hörnefors ikväll kommer jag nog sitta å dega vid datorn hela kvällen. de skulle va jävligt skönt att bara vara hemma eftersom jag är så jäääävla trött. men fett tråkigt att bara sitta hemma. haha, vi får väl se hur jag gör, ska iaf se made nu.




världens finaste!

jag bloggar mer ikv, pussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback