towee

heejs, nu sitter jag hemma hos madde, och jag ska sova här tills imorrn.
ikväll har jag varit på stan med henne, björn och emil. vi har bara suttit på bussis och gjort typ ingenting. låter sjukt tråkigt men vi hade ganska kul faktiskt. sen for emil hem till sig, och nu får jag inte träffa han förrän på torsdag. jag kommer sakna han helt galet mycke! men iallafall, jag å madde ska nog sova snart. jag är fortfarande sjukt trött, även fast jag å emil låg kvar i sängen typ hela dagen, haha.

jag tänkte bjuda på lite bilder från fjällen, jag tog inte så många och orkar ändå inte lägga in alla så ni får tre stycken iaf. nu ska jag gå å va social me madde innan hon får damp, jag uppdaterar mer imorrn, pussen


sötnosar eller? hahah


over and out!
/toweee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback