Maja

God morgon, eller god dag kanske! ;)
Sitter hemma hos Chrille som för tillfället är på skolan, men eftersom vi hade öppet hus i onsdags kväll så har vi komp-ledigt idag! :D

Så idag när Chrille kommer tillbaka så drar vi hem till mig. Jag ska en snabbis förbi hos Kastor så Johanna ska visa mig vart han har alla grejer osv, eftersom jag ska rida och ta hand om honom både lördag och söndag när Johanna är borta. Blir riktigt kul faktiskt, tycker ju om den ponnyn riktigt mycket. :)

Aja, nu ska jag käka lite påskgodis som vi fick av Chrilles mamma igår och sen ska jag fortsätta med... att göra ingenting! ;)


Här har ni en bild på fina Kastor också! :)

Kommentarer
» johannaaaa

åååh, han är allt bra fin lillgubben! ;D

2010-04-01 // 14:18:01
» Maja

Svar; Jaaa,visst är han!! :)

2010-04-01 // 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback