Maja

Sitter hemma hos Chrille, han ligger i sängen och pratar med sin vän Fesoj. ;D
Vi har nyss varit och spelat lite kort med Amanda och käka godiiis, nu vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska i alla fall hem ikväll eftersom att Chrille ska upp tidigt imorgon för han åker till Barcelona och jag får inte träffa honom för än på fredag! :(

Såg att Chrille hade varit och smygbloggat imorse när jag sov, hahaha! Kanske bäst att byta lösenord, eller vad säger ni? ;)

Nä nu ska jag sluta nörda dator och gå och vara social med min pojke som jag inte får träffa på typ aslänge! :(


jag har världens bästa,
finaste och underbaraste
som finns! :)


Kommentarer
» duälskarmig:)

ni är så jävla fina tillsammans:)

2010-04-11 // 02:35:17
» Maja

Svar; aww,tack:)

2010-04-11 // 03:23:43
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback