Maja

Sitter hemma hos Chrille som för tillfället spelar gitarr.
Igår skulle vi se nån skräckis innan vi sov, men jag somnade och Chrille vågade inte se klart hela så det lär vi väl göra ikväll, innan jag somnar! ;)

Red också Kastor igår, vi for upp till ridhuset där det var helt tomt. Han var stark, men det är inte så ovanligt då, men när han lossnade efter ett tag gick det bra. :)

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men jag lägger in en film på vad Chrille gör just nu, spelar gitarr.



Visst är han duktig? :D


Over and out!
/Maja


Kommentarer
» olivia

haha, är chrille också en gitarrnörd? (a' johan spelar typ hela tiden x]<3

2010-04-05 // 13:49:26
URL: http://liwikiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback