Maja

Hann tyvärr inte uppdatera igår. :( Hade bråttom från Kastor, det blev direkt hem och sen så gjorde jag mig bara i ordning sen for vi till Chrilles mormor.
Där åt vi massor påskmat och bara tog det lugnt typ. :)
När vi kom hem såg vi bara på film och så innan vi somnade.

Nu är det söndag, och idag ska jag fara till Kastor igen. Hade tänk att rida i ridhuset mellan 17-18 så jag ska fara från Chrille och sedan åka tillbaka (enligt planer, sen får vi hoppas att min pappa är villig att skjutsa tillbaka mig) för imorgon är det kalas för Christians pappa. 

Nu ska vi gå och äta frukost.
Hare bra!




Jag älskar dig mest av allt.
Du gör alla mina dagar,
tack för att jag har dig!♥
19/12-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback