Maja

Jag har försovit mig.
Missde bussen, blir ingen skola för mig idag (:D), och jag vet inte hur det blir med ridningen då, hoppas att jag inte missar den iaf, men troligtvist hinner jag nog inte.. :(

Ska i alla fall vara med Christian idag, snart en vecka sen jag såg honom sist! :O
Kommer nog bli jätte mysigt, vi kommer nog bara ta det lugnt hela helgen och så. :)

Har inget mer kul att skriva om nu, haha.




för ett år sen var vi bäästa vänner.
vi var med varandra hela tiden och hade jämt roligt.
våren/sommaren -09 var överlägset bäst.
men people change, things go wrong
shit happens, life goes on....


Kommentarer
» elinusss

kan int göra annat än å sitta och le när jag tänker på allt vi gjort, t.ex hippehoran, de kom jag aldrig glömma, de äe då ett som är säkert, men nu äre ju som de äe.. :)



2010-04-18 // 23:46:56
» Maja

håller verkligen med, fyfan vad kul vi hade! :)

finns fan inga ord, saknar det helt sjukt mke..:(

2010-04-19 // 15:51:10
URL: http://ooverandoout.blogg.se/
» Markbettina

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2011-01-11 // 10:17:04
URL: http://markbettina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback