21 Mars 2014.

Alltså jag säger det igen, hur bra är inte fredagar? Följde med babe imorse när han skulle tatuera sig, fick hålla handen hela tiden men duktig var han. Efter det bjöd han mig på stans godaste kebabtallrik för att sedan skjutsa mig till praktiken. Eftersom jag jobbade sent så fick zion sin vilodag idag men for ändå upp dit direkt jag kom hem för att natta hästarna. Stannade även kvar några timmar hos sandra för att färga håret, snacka massa skit och kolla lets dance. Har precis landat i min säng där jag ska försöka ta igen några timmars sömn, imorgon väntar en lång dag när jag ska rida innan jobbet och därefter fara på årsmöte med ryttarförening följt av middag på kvällen. Bra lördag med andra ord.
 
 

Kommentarer
» ida

Såg att du hade skrivit ett inlägg förut om att du hade mycket frånvaro och snart kanske skulle förlora studiebidraget, men du skrev att du inte behövde det men ''ändä'', onödigt.
Nu till frågan! Hur mycket pengar tjänar du varje månad eftersom du verkar ha ganska mycket att röra dig med??

2014-03-22 // 20:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback