15 Mars 2014.

Blev en väldigt bra kväll trots allt. Sanna var för det första bäst som hämtade mig, när vi kom till stan spenderade vi någon timme i sängen med glass och sex&thecity för att sedan åka vidare till bowlinghallen. Lyckades faktiskt få en strike och var inte lika värdelös som jag minns, haha wiho, Hann med en dejt på max också innan jag träffade philip och gänget som jag hängde med resten av kvällen, fick dessutom skjuts hem vilket ägde. Som avslut på kvällen så har jag myst ner mig i sängen med grabbens tröja, mystofflor, en bra film och en kopp te. Nu saknas bara han för att den här kvällen skulle vara perfekt men sån tur har jag dock inte ikväll så ska försöka sova ändå, sleep tight amigos.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback