10 Mars 2014.

Igår fick jag äntligen somna bredvid mitt fina hjärta. Han hämtade mig i stallet när jag var klar där och sedan myste vi mest bara hela kvällen - spelade kort, käkade glass och såg på film. Åkte även med honom in till stan imorse, började praktiken redan klockan 8 idag eftersom jag började jobba klockan 3 i vännäs. Lunchdejtade med fina johanna ifrån klassen som också började sin praktik idag, käkade på bästa waynes och pratade ikapp lite. 
 
Efter 10 timmars jobb rulladejag vidare till stallet, zion fick en välförtjänad vilodag idag men istället motionerade jag en utav sandras hästar och fixade lite i stallet. När jag sen äntligen landade hemma for jag ut och sprang för att rensa tankarna lite, 4 km blev det och det känns faktiskt lite bättre efteråt. Sitter nyduschad i sängen just för tillfället och tänkte inte göra så mycket mer ikväll, blev en väldigt lång dag och imorgon väntar återigen en dag på praktiken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback