Massa bil, begravning och one tree hill.

Igår begravdes min fina farfar, efter många års lidande fick han äntligen somna in och vara med farmor igen. Även fast jag hatar begravningar och allt vad det innebär så känns det ändå som en lättnad att ha det gjort, det kanske är fel att tänka så men det är så det känns. Dagen avslutades med en finmiddag med hela släkten och trots att det inte var det bästa omständigheterna så är det alltid roligt att träffa alla igen. 
 
Eftersom begravningen var nere i Karlstad vilket ligger 80 mil härifrån så kanske ni förstår vad jag gjorde på torsdagen och även vad jag har gjort halva dagen idag - åkt bil.. När jag kom for jag direkt upp till stallet där jag har spenderat hela min lördagskväll kom precis hem och nu tänkte jag avsluta den i min säng med One tree hill.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback