Inte så mycket mer än massa häst.

 Vad tror ni att jag har gjort sen jag kom hem? Ja, hängt i stallet typ alla timmar på dygnet. I tisdags for jag upp direkt efter skolan, njöt av att mocka hans box, titta på när sandra red och smörjde grejor. Borstade även i en evighet innan jag red på banan, hoppade några språng och var lyckligast i världen. I går hade jag en mindre viktig dag i skolan så bestämde mig för att spendera dagen med hästarna istället. Valborg firades med en kopp te på Sandras jobb vilket också blev en bra uppladdning inför dagens klubbtävling.
 
Så ja, idag har vi varit heeeeela dagen på Norrmalm. Hoppade 1 m & 110 cm i slutet av dagen och kan inte riktigt bestämma mig för om det gick bra eller dåligt. Hade bara en rivning i varje klass men ingen bra känsla, hade dessutom fel bett och han var sjukligt stark. Blev dock 6 st klockrena språng i slutet av andra klassen så jag är väl typ halv nöjd. Zion är bäst iallfall som hoppar i alla lägen, nästa tävling är i Sunsvall om två veckor, WIHO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback