Hoppträning, överraskning och lite mer häst.

Igårkväll hade vi som sagt hoppträning inne i stan för Kerstin. Zion skötte sig verkligen hur bra som helst och för första gången på alldeles för länge så hittade vi tillbaka till en bra känsla vilket känns otroligt bra inför helgen. När jag landade hemma klockan 9 var jag både trött, less och hungrig. Efter att ha tryckt i mig lite för sen middag går jag upp på mitt rum för att dö av på min säng så möts jag istället av dehär↑ på mitt golv och världens finaste kille som ännu en gång överraskar. Kunde nog inte ha blivit lyckligare och jag kan fortfarande inte förstå hur otroligt kär jag är i den där människan.♥
 
Idag ska Zion få vila men istället står klippning på schemat, ska även hinna med stallet och smörja de mesta av mina grejor. Som jag skrev tidigare, det lär bli sena kvällar i stallet men lika glad är jag för de - det finns verkligen ingen plats på jorden som jag trivs bättre och när jag dessutom har den bästa hästen på jordklotet så kan jag knappast klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback