En helg med babe.

Jag har haft en väldigt fin helg som till större delen har spenderat med han som gör mig lyckligast i världen - min fina pojkvän. I fredags hängde vi med våra turkiet-vänner igen, käkade pizzabuffé och spelade kort innan vi kramades hejdå och efter det rullade vi hem till mig för att avsluta kvällen med lite fiske i den fina solnedgången. På lördagsmorgonen lämnade han mig för att fara på match och jag hade några timmars jobb framför mig som vanligt. Därefter motionerade jag zion i skogen någon timme med mycket galopp, ett riktigt svettigt ridpass blev det alltså innan jag ännu en gång åkte in till staden - denna gång för att umgås med min bästa barndomsvän som jag träffar alldeles för sällan.
 
Vi gick en mysig promenad på kvällen och pratade ikapp om livet innan vi blev indragna på en fest, träffade trevliga människor och skrattade där några timmar för att sedan åka vidare till bygdeå på olivias 18-års kalas! Jag fick avsluta kvällen med makaroner i sängen som nattkäk och somna i värdens bästa famn så jag var nöjd. Och idag då? Tog universums mest efterlängtade sovmorgon innan vi begav oss mot skogen igen, red bosse åt sandra med milan cyklandes bredvid (ja, han är bäst!!) innan jag dressyrade zion på banan som förövrigt gick SÅ bra. 
 
Sist men inte minst så har vi också hunnit kolla på lillebrorsans fotbollsmatch ikväll, hade bra väder och bra sällskap så mysigt var det. Som avslut på helgen så bäddade vi ute på balkongen, kokade te och såg film - myste järnet och jag var gladast i hela världen, som jag har varit ungefär hela helgen - bara för att han är så bra. Imorgon väntar ännu skolvecka, räknar ner dagarna och snart har jag fucking sommarlov!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback