14 Maj 2014.

Tisdagen blev en ganska lugn dag, var några timmar i skolan innan jag fortsatte min dag i stallet. Skrittade ut en sväng i skogen med min springare, mockade boxarna och myste i det fina vädret. När Sandra kom hem från jobbet åkte vi vidare till nästa stall för att motionera ponnysarna där, dressyrade någon timme på banan innan jag avslutade kvällen i min säng. Såg ikapp alla avsnitt jag missat av top model och somnade i tid för första gången på flera veckor. 
 
Igår hade vi nationella prov i princip hela dagen, det gick fruktansvärt dåligt men jag fick iallfall trösta mig med en tripp in till staden efter skolan. Sprang förbi på BikBok för att hälsa på där en sväng och sedan mötte jag upp min pojkvän - träffade sköningarna som vi hängde med i turkiet som är i umeå några dagar innan vi rullade vidare mot Robertsfors. När milan var på träning handlade jag, fixade iordning mys i lägenheten och tände ljus - sedan hade vi myskväll deluxe bara för att vi har varit tillsammans i tre fina månader. ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback