26 Februari 2014.

Imorse var vi på universitet med skolan i början utav dagen, lyssnade på några föreläsningar sen åkte jag med bäjbi ner på stan för att inhandla nya byxor. Hängde med madde på hennes praktik någon timme efter det, fick med mig en jätte fin tröja hem och sedan blev det en lunchdejt på max innan jag åkte med tommie tillbaka till vännäs. Väl där mötte jag upp sofia som följde med till stallet och motionerade zion med mig när jag red tribond. Efter att hon farit hem red jag bosse och mockade alla tre boxarna, nattade hästarna för att fara hem och plåga mig igenom några sidor i matteboken och nu har jag precis landat i min säng. Ska se kvällens avsnitt av top model och ringa bejb för att säga godnatt. sleep tight♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback