21 Februari 2014.

Hade sminklektion fram till lunch idag och efter det slutade jag, fick skjuts hem till stallet och där har jag spenderat de senaste timmarna. Eftersom gud fick för sig att ge oss snöstrom idag igen så red jag bara zion eftersom han ska tävla imorgon, de andra två fick en extra vilodag och då hann jag dessutom smörja iordning alla grejorna efter alla boxar var mockade. 
 
Har precis gjort mig iordning för att börja rulla in till vännäs där de väntas kalas för fina Sofia som fyllde 20 år i onsdags. Börjar kvällen hos henne med några skönda brudar innan vi drar vidare på perrongen för att äta middag med ett helt gäng till. Blir dock en tidig kväll för min del eftersom jag ska släppa ut hästarna imorgonbitti, ska dessutom hinna rida Tribond innan några timmar på jobbet och efter det är det som sagt tävling. Lång dag imorgon alltså, WIHOO
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback