16 Februari 2014.

I lördags jobbade jag totalt 13 timmar, 6 timmars pass på jobb nr 1 för att sedan vandra vidare till ett 7 timmars pass på jobb nr 2. Fick iallfall käka lyxmat på jobbet, tjäna ihop några hundralappar och jobba med min favorit Anthonia så helt värdelöst var det inte. När jag väl landade hemma somnade jag till en bra film för att sedan kliva upp klockan 8 för att släppa ut hästarna plus mocka alla boxarna, det var både dåligt väder och dåligt underlag så hästarna fick en extra vilodag idag. Istället har jag hängt i Robertsfors och kollat på när min babe spelat fotboll, tvingade honom att följa med hem efter det och nu efter en middagsdejt med min mor&far så ska vi bara åka upp till stallet för att natta hästarna innan vi går och lägger oss. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback