2 April 2014.

Igår klev jag upp vid 8 för att börja min dag i stallet innan jag for på jobbet. 7 timmar senare tog jag en 20-minutare i solariumet i väntan på skjuts och sen avslutade jag min kväll hos sandra där jag har sovit i natt. Blev väckt tidigt för att börja ännu än dag i stallet, mockade boxarna innan vi galopperade hästarna en timme i skogen och därefter fick jag skjuts till skolan. Lunchade med en väldigt saknad Julia, hade ett möte med min mentor och gjorde bort några uppgifter. När jag var klar där blev jag upphämtad av pallan, fick sällskap av madde och rullade hem till mig. Skrattade oss igenom några timmar innan vi styrde upp tacos till middag och när dom for hem åkte jag upp till stallet ännu en gång för att motionera häst nr 2. 
 
Efter det sprang jag hem med världens lyckorus i hela kroppen och bra musik i lurarna. Nästan 4 km blev det och sen spenderade jag resten av kvällen på sandras jobb för att snacka massa skit. Känns som att jag har hunnit med väldigt mycket idag, skulle lätt kunna vänja mig vid det lediga livet för jag älskar verkligen att fylla ut mina dagar. Imorgon har jag också massa kul inplanerat och även en väldigt rockig helg framför mig. Pluspoäng till livet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback