15 April 2014.

Igår var vi som sagt en hel dag på Norrmalm. Började med ett dressyrpass på stora utebanan i solen för första gången i år vilket var hur härligt som helst, zion var även super fin ännu en gång, bästa häst. ♥ Efter det rullade vi hemåt, delade en pizza i bilen på vägen hem och lämnade de två första hästarna för att byta till nummer 3. Följde med Sandra på hennes dressyrträning och 10 timmar senare landade jag hemma. Tryckte i mig någon middag innan jag tog en powernap på en timme för att sedan hinna med ett gympass med min bästa madde. Efter 40 minuters intensivt pass dog jag av hemma i min säng och idag har vi varit på Norrmalm igen. Hoppade bara lite småhinder idag för att rida igenom hästarna, imorgon ska vi skritta ett varv runt sjön och på Torsdag ska vi hoppa igen en sista gång innan jag far utomlands. Har precis landat hemma nu efter en lite onyttigare lunch, haha vilket jävla liv man lever.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback