12 April 2014.

Efter praktiken och ett varv runt sjön med min fina häst rullade jag vidare in till vännäs. Blev bjuden på världsgo middag hemma hos sofia och hängde på balkongen med några cider innan vi fick sällskap av två grabbs. Snackade mest bara skit någon timme för att sen avsluta kvällen hemma hos alle med massa trevligt folk, blev dock en tidig kväll eftersom det väntade jobb idag men kul hade jag iallafall. Och ja, idag har jag som sagt jobbat - som de flesta andra lördagar. Red zion ett varv runt sjön även idag och han var verkligen finare än någonsin, min fina grabb.♥ Halva släkten är här några dagar så ikväll väntas det familjemiddag ala engströms, hjärtat mitt är också här så ska få spendera resten av helgen med honom - vilken jävla lyx alltså.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback