10 April 2014.

Har haft en jätte bra dag på praktiken idag, fick dessutom pussar av min fina babe så det gjorde ungefär hela min dag. Hur som helst, zion hade ju sin vilodag idag så efter att jag hade gjort klart stallet rullade jag hemåt för att äta middag med mor&far vilket händer väldigt sällan. Efter maten parkerade jag i soffan med en kopp te, läste lite bloggar och tog det allmänt lugnt. (varför ger jag inte mig själv fler sånna här dagar???) Vid 8 åkte jag in till vännäs för att kämpa mig igenom ett gympass med bästa madde, älskar verkligen känslan efteråt och jag hatar att jag inte har tid att gymma så mycket som jag vill. Jaja, nu ska jag avsluta min kväll med popcorn, en film och min fina pojkvän i telefon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback