Lite ifrån helgen osv.

I Torsdags blev jag bjuden på lyxmiddag av min fina bästis, pluggade det sista inför talet och myste framför teven. I fredags invigde jag mina nya byxor, redovisade talet som gick hyfsat bra och på kvällen jobbade jag några timmar. På lördagen var jag vaken 16 timmar varav 13 jag jobbade, var ganska död efter jobb nr två så jag gav mig själv en välförtjänad sovmorgon på söndagen. Spenderade hela dagen hos Sandra, red ut en sväng i skogen med solen som sällskap och sedan blev det en tidig kväll för att orka kliva upp 04.00.
 
Igår rullade vi mot Timrå halv sex på morgonen, väl där så dansade min fina häst igenom besiktningen utan anmärkningar så jag kunde åka därifrån lycklig. När jag kom hem storstädade jag hela rummet och avslutade kvällen med några avsnitt Andra Avenyn. Imorse gjorde vi bort del 2 av nationella proven och ikväll har jag två andra inlämningar jag måste bli klar med. WIHOOOOOOOOO, fast nej. Älskar den människan som skickar ett jullov på posten, tack på förhand.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback