mitt 2010 januari - maj

januari

firade nyår med sjuk bra folkzz..

blev tillsammas med emil..


sebbe fyllde 16..

februari

va för de mesta jävligt mycke med paow..

la mycke tid på hästen oxå..

haha och jag å madde busade i skolan..

mars

friluftsdag på skolan..

piercade naveln..

och va på hockeymatch för första gången i mitt liv ((y)

april

for till tärna med familjen&emil..

chillade  i stor stadN..

och chillade på skolan, yee..

maj

rix fm med mina bästa..

årets första dopp med vilmaa..

och årets andra med maddee..

haha de känns som de va igår, jag har världens bästa vänner (L)

Kommentarer
» eh

fina fläckar du har på magen;S;S;S;S;Sss;;SsS

2011-01-07 // 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback