Maja

For till stan idag efter skolan, eller ja vi hade praso hela dagen och gick runt på Lilja, galet tråkigt men ändå bättre än vanliga lektioner. :)

Köpte ett par skor, bah nice. :)

Dom ser galet ful ut såhär, men dom är snyggare när dom sitter på,
ska försöka fixa bättre bild tills imrn.
Skopunkten 199;-

Jag och Chrille bakade banankaka igår förresten, och vi tyckte den såg rätt tråkig ut så vi hällde i lite karamellfärg, och resultatet... ja ni ser ju själva.

(klicka så blir bilderna större)
Såg kanske inte så god ut, men det var den däremot! :D

Lämnade också in min telefon på lagning idag. Fick låna nån gammobil av Chrille och det är ärligt talat typ den värsta någonsin, hahaha.

DEN HAR INTE ENS T9!!!!!!!!!!!!
Kära w595i, kom hem genast! :(


Planerna för imorgon är att fara på Norrmalm och fota ponnyhoppningen som är där, så det blir nog bara en uppdate imorgon om jag inte hinner innnan jag drar till skolan också. Problemet är hur jag ska ta med mig kameran på skolan... Hmm, får kanske gå runt med väskan hela dagen, inte nice!

Ska bada och ringa Christian nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback