towee

heeejs, har inte hunnit uppdatera ngt idag för vårat internet funkade inte hemma å jag hade bråttom, men iaf. vi har precis kommit hem, vi har varit å sett på film me några av emils kompisar. de tog typ hundra år å komma hem för att emil skulle cykla runt halva sävar å visa mig runt typ? hahaha
nu blire ba å se på film å mysa. jag kommer somna efter en halv sekund men emil börjar bli van så han överlever nog.

efter skolan så for jag hem å red, sen skjutsade mamma in mig tilll stan.
där va jag me madde, jeppe, jimmy, arnold, wille, viktor, greger och sebbe medans jag väntade på min buss till emil. de va galet nice faktiskt, har inte så mycke mer å säga så ni får lite bilder från kvällen.








over and out! /t




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback