Maja

Här sitter jag och chillar.
Var som sagt med Sebbe och Viktor idag, mycket trevligt. Vi drog ner till ån och grillade och stekte i solen, var sjukt härligt kan jag lova! :)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och tittar på lite objektiv till kameran, funderar på att spara ihop till ett nytt, bättre. Vore sjukt härligt att ha på tävlingarna nu i sommar. :)

Ikväll blir det bara att chilla och typ vid 9 ska jag och Towee ut och gå en sväng. När jag kommer hem blir det bara att sova, skola imorgon och jag är inte taggad.


lite bilder från dagen

På tredje bilden är det inristat I♥M på
ett träd. Det var jag och Ines som skrev det
typ vintern -08, och idag såg jag att det stod kvar! :)

 

 

Uppdaterar nog inget mer idag.
Puss!

/Maja

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback