9 Maj 2014.

En bild på en väldigt söt Zion när han blev klippt i onsdags och en bild på men lite för goda lunch idag. Behöver jag ens säga att jag spenderade gårkvällen i stallet? Red ett kortare pass på banan innan smörjde det sista och packade alla mina grejor. Rullade ifrån stallet halv tio vidare till bästis, var lite för längesen vi hade sleepover men vi hann tyvärr inte mer än att snacka liite skit innan vi somnade till bästa Sex&thecity. 
 
Idag har jag jobbat 7-12 innan jag blev upphämtad av Hanna för att ännu en gång fara till stallet. Mockade boxarna, packade in allting i bussen och gjorde i ordning hästarna för att åka. Klockan 3 tog vi oss iväg och har nu kommit halv vägs ungefär. Vi är förhoppningsvis framme i Sundsvall före 7 då det väntar ännu mer släpande av grejor innan vi får sova. Är iallfall stört taggad på helgen och hoppas att få komma hem nöjd därifrån.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback