3 Maj 2014.

Förutom att spendera den mesta av min tid i stallet så har jag hunnit med första skoldagen på 8 veckor, kom dock hem till en ganska skön vecka så blev inte mer än en dag. Efter tävlingen i torsdag rullade jag vidare hem till Aron för att ha ett lite försenat valborgsfirande, käkade universums godaste middag och drack drinkar med bra folk. Blev dock en tidig kväll för min del, blev upphämtad av bebi redan vid elva för att sedan somna i hans famn. 
 
Igår klev jag upp med milan som skjutsade mig till stallet innan han for till stan, skrittade ett varv runt sjön med sandra och alla hästarna innan första arbetspasset på länge. 7 timmar senare blev jag hämtade av bebi igen, mellanlandade hemma för att duscha och käka middag innan vi åkte vidare på nästa äventyr som blev en biokväll med några sköningar. Och idag då? Började dagen med ett 6 timmars pass på jobb nr 1, var i stallet för att motionera en utav sandras hästar och göra klart i stallet. Landade hemma för någon timme sen, har hunnit äta och nu tänkte jag göra mig iordning för arbetspass nr 2 för dagen. Jobbar på hotellet till klockan 3 i natt sen ska jag hem och sova sova sova sovaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback