12 Maj 2014.

Avslutade helgen med min babe, glass, en kopp te och en bra serie i min saknade säng, kunde inte haft en så mycket bättre söndagskväll med andra ord. Milan for på sin praktik klockan 5 imorse och även fast jag fick sova två timmar längre så var det i princip helt omöjligt att ta sig upp. Snoozade över en timme och efter det har jag varit som en zombie hela dagen. Hade sylektioner hela morgonen och sedan vandrade jag ner till jobbet efter lunch för att jobba 6 timmar. 
 
Mellanlandade hemma för att käka middag med min mor&far och direkt efter maten gick jag upp till stallet med hjärtat i telefonen. Zion fick en välförtjänad vilodag idag så istället grejade jag på med massa annat i någon timme innan jag nattade hästarna. Hurtig som jag är sprang jag sedan 4 km till ner på Sandras jobb för att avsluta kvällen där med en kopp te och lite skit snack, vilket börjar bli en vana. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback