Materiell lycka.

Den här och väldigt mycket mer köpte jag med mig hem ifrån praktiken idag. Jag som vanligtvis inte ens tycker om att ha klänning kände mig tvungen när jag såg den här. DÖR SÅ FIN. Har förövrigt haft en väldigt bra dag som dock började med att jag försov mig, var ändå i tid till jobbet och fick lunchdejta med babe så jag har inte så mycket att klaga på.
 
Kvällen har spenderats i stallet med mockning och en promenad runt sjön med två av grabbarna. Stannade kvar några timmar efter jag var klar också och nu har jag precis kommit hem. Rensat garderoben för ungefär femte gången de senaste månaderna och nu SKA jag styra upp en bloppis så jag blir av med skiten, så lova mig att köpa någonting av mig så ska ni få en kram.. 

Kommentarer
» Evelyn

Döööör också vad fin 😳 Where did you buy that?! SJUKT fin

2014-03-11 // 23:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback