7 Mars 2014.

Alltså finns det någon bättre dag en fredag? Även fast fredagskvällar eller helg överhuvudtaget aldrig innebär ledigt för min del så känns allting alltid bättre på fredagar utan någon speciell anledning. Började iallafall dagen med att kliva upp i tid så jag slapp stressa vilket är det bästa jag vet även fast det händer väldigt sällan, skrattade mig igenom dagen på praktiken och sedan åkte jag med min bror från staden för att spendera kvällen i stallet. 
 
Red bara ett lugnt pass idag, på vanligt bett och graman för att rida igenom honom ordentligt inför morgondagen när jag åker till övik igen för att träna för lotta. Även fast det spöregnade och blåste äckligt mycket så finns det ingen bättre känsla än när man känner att allting stämmer, vilket det gjorde idag. Var hemma innan tio någongång efter att ha smörjt alla grejor och snackat massa skit med världens bästa låtsas mamma över en kopp te. När jag kom hem bjöds det på en lite för sen men väldigt god middag och nu väntar bara packningen innan jag bäddar ner mig i sängen för att andra avenyn tills jag somnar. Åh så bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback