5 Mars 2014,

 
 
Idag har jag gjort dag två på praktiken, timmarna bara flyger iväg och jobbar med världens skönaste människor så jag trivs verkligen hur bra som helst. Lunchade även med en lite för saknad maja idag vilket gjorde ungefär hela min dag. Efter jobbet blev jag upphämtad av milan för att rulla vidare till holmsund där jag fyllde i min tatuering och bokade tid för min nästa som sitter på plats om drygt en månad, den som säger att man inte blir beroende av tatueringar har fel, haha åh så taggad! 
 
Innan vi fortsatte hem till honom bjöd jag på en otroligt oromantisk middag, det var dock lika mysigt ändå för att inte tala om kvällen. Kollade först på hans träning (vilket kändes som de längsta timmarna jag har varit med om) och sen myste vi ner oss i soffan med godis, tända ljus och massa täcken. Helt klart världens bästa avslut på en helt vanlig onsdag, den där grabben kan verkligen göra livet tusen gånger bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback