7 April 2014.

Inledde min sista vecka på praktiken med en sjukdag, när klockan ringde halv sex så hade jag lyckats sova ungefär 2 timmar på grund av min jävla hosta så jag stannade hemma. Sov några timmar till innan jag lyxade till det med god frukost i soffan framför teven, cyklade upp till stallet därefter och motionerade min fina springare som verkar va inne i en väldigt bra period för tillfället, han är så himla fin varje dag!! 
 
Efter några timmar i stallet väntade några timmar på jobbet. Har jobbat in drygt 20 timmar den senaste veckan vilket äger, konstigt nog blir jag mer beroende av pengar desto mer jag tjänar haha. Nog om det, min kväll fortsatte med några timmar i en buss - med bra musik och en bra bok. Landade i robertsfors efter åtta någongång och då överraskade jag bejbi efter hans träning. Hur fint är det inte att få somna bredvid den man tycker om mest i hela världen på en måndagskväll när det inte ens var planerat? Jävligt fint tycker jag, är så jävla kär i grabben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback