27 Mars 2014.

Imorse vaknade jag upp med världens huvudvärk, ont i halsen och allmänt seg trots ovanligt mycket sömn. Åkte ändå upp med mamma till stallet vid 8 då vi direkt for ut och skrittade ett varv runt sjön. Därefter packade vi ihop hästarna för att rulla vidare till Norrmalm där vi badade båda hästarna inför helgen. Som jag skrev igår tänkte jag dö på min säng när jag kom hem från praktiken vilket dock blev några timmar tidigare, efter att ha varit på praktiken en timme var jag svimfärdig och febern hade hälsat på. Åkte hem och resten av kvällen har jag spenderat i soffan, varenda rörelse har känts som att gå igenom ett krig och här ligger jag nu några alvedon senare. Mår inte bättre alls och ska tävla imorgon, bra tajmning osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback