3 Januari 2014

en bild från nyår.
Igår blev det en väldigt lugn dag, efter att ha klivit upp klockan 8 i princip hela lovet så startade jag dagen med en sovmorgon till 11, vandrade vidare till Sandra jobb för att dricka en kopp te och snacka lite skit innan jag for upp till stallet där jag krigade mig ett varv runt sjön med Zion i det äckliga vädret som jag förövrigt är så fruktansvärt less på. När jag kom duschade jag i tusen år, myste ner mig i soffan och käkade middag framför teven. Resten av kvällen har jag spenderat med Sofia hemma hos henne, jobbar imorgon så därför är jag hemma tidigt för att försöka sova ikapp lite. Har ändå hunnit med ganska mycket men att inte behöva passa en enda tid på hela dagen har varit underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback