18 Januari 2014.

Gårkvällen spenderades i Vännäs med mina fina brudar för att fira Hannah, det blev en middagsdejt på perrongen och sedan bara mys i lägenhet med massa gott. Blev en tidig kväll eftersom att det väntades jobb idag, har haft fullt på jobbet hela dagen idag vilket alltid är lika roligt. For förbi stallet på vägen hem för att mocka och nu har jag precis landat hemma och som vanligt är jag inte hemma mer än någon timme. Ska hinna äta, duscha, sminka mig och packa för att sedan vara i överboda klockan sex och åka därifrån med en kompis till hörnefors för att fira Hannah ännu en kväll. Hoppas eran lördagskväll kommer rocka lika mycket som min, xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback