Ännu en fin helg.

Har haft en vädligt bra helg som självklart har innehållit väldigt mycket häst, kalas för sofia, jobb, tävling och ännu mer häst. När jag var klar i stallet idag och hade ridit två hästar så åkte jag in till stan med erika för att kolla på tävlingarna även idag. Var där några timmar innan jag blev uppämtad av min fina bejb som jag ska få umgås med hela kvällen, han har varit i luleå i helgen så gissa om han varit saknad? Hur som helst, blir en hemmakväll med grillat till middag och kanske några filmer med världens bästa sällskap, älskar't. Förövrigt så inleder jag sista veckan i skolan på 8(!!!) veckor imorgon, kommer gråta av lycka på fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback