18 Februari 2014.

Fick sluta någon timme tidigare igår vilket resulterade i att jag var i stallet redan klockan 2 och hann rida två hästar när det var ljust,Tribond fick gå en lite längre sväng och Bosse fick klättra lite i backarna. Eftersom jag hade mockat på morgonen var jag klar redan klockan 5 och bestämde då för att fara ner på Norrmalm med Zion, tvingade med mig Hanna också så det blev väldigt trevligt. Efter Zions två vilodagar så var han ganska dryg från början men efter många varv på både trav&galoppbommar så var han fin på slutet.
 
Även idag har alla tre motionerats, red igenom Zion på graman med ett varv runt sjön och sedan fick de andra två ridas på banan. Blev mycket dressyr idag, grabbarna skötte sig fint iallafall och jag stortrivs med att ha mycket o göra. Rullade hemåt 5 timmar senare efter att ha gjort klart stallet, har dött av i min säng nu och skullle egentligen behöva plugga men jag orkar verkligen inte. Som det känns nu kommer jag slockna ungefär lika snabbt som igår, sååå. Godnatt♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback