Living the hard life.

 

Här är några bilder från min sjukt braiga helg som började i stan med middag på kinaresturang med la familja som fortsatte med tårta och fina presenter. Blev lurad till vännäs där jag blev överraskad av mina favoritbrudar och inte nog med det så hade johanna kommit enda från stockholm för att fira min födelsedag, grät av lycka och det var bara början på en stört bra kväll. Blev tusen kramar från alla olika fina människor, emily sjöng för mig på en soptunna och aron bjöd på nattkäk.
 
På lördagen jobbade jag ett 6 timmars pass på cafét där jag trivs så otroligt bra, därefter red jag två hästar innan jag for in till vännäs igen där det väntade ännu mer festligheter och ännu en bra kväll. 8 timmar av söndagen spenderade jag i stallet, red två hästar igen och klippte zion för första gången i år. Helgen avslutades med bra sällskap lite för sent på natten men vad gör det om tusen år.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback