Ännu en jobbhelg.

Nämen hej bloggen, det var längesen. Det är inte speciellt värt att jag säger att jag ska bättra mig eftersom det aldrig kommer gå men ni är bäst som klickar in ändå. Livet rullar på iallafall, plågar mig igenom skolan på dagarna och resten av tiden spenderar jag i stallet. Jobbar lite för mycket gör jag också men det äger med pengar.
 
Jag har överlevt ännu en jobbhelg med 20 timmar och alldeles för lite sömn. Jobbade några timmar på fredagskvällen, var uppe klockan sju dagen efter för att hinna rida innan första passet på lördagen och sedan hann jag vara hemma i 2 timmar innan jag skulle tillbaka igen. Idag jobbade jag ett 5 timmars pass på morgonen och har precis kommit in efter att ha ridit igenom världens finaste häst på banan. Så mycket kärlek till honom♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback