Underhållningen på topp.

 

 

6 saker om dig själv:

Jag har ett sjukt humör, guldmedalj till den som orkar med det. 
Jag måste alltid kolla på något innan jag somnar. 
Jag har prestationsångest när det gäller det mesta. 
Jag hatar när folk kollar på mig när jag äter. 
Jag gråter aldrig inför folk, det har typ aldrig hänt. 
Jag hatar självupptagna människor. 
-

5 saker du vill göra innan du dör:

Tatuera mig.
Starta eget företag.
Bli världens bästa mamma. 
Bo utomlands minst ett år. 
Bli ekonomiskt oberoende.
-

4 sätt att vinna ditt hjärta på:

Kämpa för att ta sig innanför skalet. 
Vara lång, manlig och ha snygga händer. 
Skratta med mig när jag är glad, och trösta mig när jag är ledsen.
Förstå sig på mig och vara sig själv.
-

3 saker du aldrig skulle vilja göra:

Ta droger.
Förlora min mamma. 
Misslyckas i skolan.

-

2 gamla favoritlåtar:

Hold tight - Chris Decay 
Freedom - Akon
-

1 sak folk inte visste om dig:

Jag trivs jävligt bra som singel, även om jag fortfarande vill ha honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback