Day 9 - SeaWorld.

 
När de andra kom tillbaka vid elva klev jag upp för att börja dagen på bästa sätt med brunch på Taco Bell. Därefter fick vi ett oplanerat stopp på grund av soppatork påväg till SeaWorld, blev någon timmes väntan men jag kan iallafall vara nöjd med att jag kan checka av "sola på motorhuven på en highway" från min to-do list. 
 
 När vi väl var inne i parken lyckades vi tappa bort varandra fler än en gång men däremellan har vi sett alla möjliga olika djur, varit en halvmeter ifrån en haj och klappat en rocka. Sett shower med både delfiner och späckhuggare vilket var helt magiskt, hunnit med lite karuseller och en god middag. Nu är klockan snart tolv här, ska bara se ett avsnitt oth och sedan sova. Imorgon väntar Blizzard Beach - världens mest kända vattenpark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback