FREDAGSMYS.

Lyckades aldrig riktigt återhämta mig efter förra helgens jobb, var helt förstörd på måndagen vilket tyvärr har hållt i sig. Den här veckan har innehållit yttligare 10 timmars jobb på sidan av skolan och dessutom alldeles för lite sömn. Har inte hunnit med nånting annat av det jag borde vilket innebär att nästa vecka blir ungefär lika stressig. GE MIG JULLOV TACK.
 
Nu har jag iallafall precis landat i sängen och här tänkte jag ligga ungefär hela kvällen, se på idol och be till gud att fina Elin vinner hela skiten. Imorgon jobbar jag ett 6 timmars pass och som det ser ut nu blir det inge mer jobb den här helgen. Istället tänkte jag försöka ta igen lite kvalitétstid med mina fina vänner och spendera några extra timmar i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback